تبلیغات فضای مجازی چیست؟
کانالهای بازاریابی سنتی شامل بیلبوردها، رادیو، چاپ و تلویزیون است، در حالی که بازاریابی آنلاین در رسانههای اجتماعی، وبسایتها، ایمیلها و اشکال دیگر نمایش داده میشود.
روشها، استراتژیها و کانالهایی که زیر چتر بازاریابی آنلاین قرار میگیرند، متنوع هستند، اما همه آنها به دنبال استفاده از اینترنت برای اتصال به مخاطبان بزرگتر و هدفمندتر هستند.
به عبارت دیگر، تمام محتوای آنلاین برای ابزار فروش یا معرفی محصولات و خدمات را تبلیغات دیجیتال می نامند. بدون محدودیت جغرافیایی در کسب و کارهای سنتی، صاحبان کسب و کار معمولا می توانند تنها قسمت خاصی از یک منطقه را پوشش دهند، در حالی که در تبلیغات دیجیتال، هیچ مرز جغرافیایی وجود ندارد.
انواع تبلیغات آنلاین
انواع رایج بازاریابی آنلاین عبارتند از:
- بازاریابی محتوا
- بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
- اینفلوئنسر مارکتینگ
- بازاریابی وابسته
- سئو (بهینه سازی موتور جستجو)
- طراحی وب سایت
- بازاریابی ایمیلی
- تبلیغات پولی
- نمایش تبلیغات
- رویدادهای آنلاین و وبینارها
- بهینه سازی نرخ تبدیل
- اینفلوئنسر مارکتینگ
- اتوماسیون بازاریابی
- مدیریت ارتباط با مشتری
تبلیغات آنلاین تقریباً در تمام پلتفرم های دیجیتال به اشکال مختلف وجود دارد. برخی از رایج ترین شکل های تبلیغات آنلاین عبارتند از تبلیغات نمایشی، تبلیغات پاپ آپ، تبلیغات ایمیلی، تبلیغات SEM، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، تبلیغات رسانه ای غنی، تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات بومی.
ویژگی مشترک انواع مختلف تبلیغات آنلاین این است که همه آنها در یک محیط دیجیتال ظاهر می شوند و نه به طور سنتی، به این معنی که می توان در پلتفرم های مختلف با استفاده از اینترنت به آنها دسترسی داشت.
تبلیغات آنلاین هنگام گشت و گذار در وب، ایمیل یا پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی شناسایی می شود. تبلیغات آنلاین به شما این امکان را می دهد تا افرادی را که احتمالاً به کسب و کار شما علاقه مند هستند، بیابید، به آنها دسترسی پیدا کنید و آنها را جذب کنید، بدون اینکه برای مخاطبان بیش از حد زیادی هزینه کنید.
تبلیغات آنلاین اطلاعات دقیقی برای مخاطبان ارائه می دهد، بنابراین می توانید تلاش های خود را به طور موثر متمرکز کنید.
تبلیغات آنلاین چقدر موفق است؟
تبلیغات آنلاین چقدر موثر است؟ تبلیغات دیجیتال می تواند آگاهی برند را تا 80 درصد افزایش دهد. پس از اینکه در معرض تبلیغات نمایشی قرار گرفتند، مصرف کنندگان 155 درصد بیشتر احتمال دارد که شرایط خاص برند شما را جستجو کنند.
مشتریان 70 درصد بیشتر احتمال دارد که از تبلیغات هدفمند مجدد خرید کنند.
مزایای بازاریابی آنلاین
همانطور که اینترنت نحوه زندگی، تفکر و ارتباط ما را تغییر داده است، امکانات و مزایای جدیدی را برای بازاریابان باز کرده است. بازاریابی آنلاین علاوه بر ارائه دامنه وسیعتر، عبارت است از:
مقرون به صرفه. ارسال پیام دیجیتال می تواند ارزان تر و کارآمدتر از چاپ باشد. میتواند سریعتر تکرار شود، و میتوان آن را به شدت هدفمند کرد تا فقط به مرتبطترین مخاطبان دسترسی پیدا کند، به این معنی که معمولاً ROI قوی ارائه میکند.
سریع. مخاطبان شما می توانند فوراً بر اساس پیام شما عمل کنند و به شما یک چرخش سریع در سرمایه گذاری شما می دهند.
قابل پیگیری. به راحتی می توان فهمید که آیا مخاطبان شما در حال کلیک کردن، باز کردن ایمیل ها، اشتراک گذاری یا خرید هستند. اگر می دانید چه چیزی کار نمی کند، نیازی به هدر دادن زمان و منابع روی آن ندارید. اگر می دانید چه چیزی کار می کند، می توانید به آن تکیه کنید.
با هدف. بازاریابی آنلاین به شرکت ها اجازه می دهد تا مخاطبان خاصی را هدف قرار داده و پیام های خود را سفارشی کنند.
شخصی. روشهای دیجیتالی میتوانند خودکار و پاسخگوی رفتار مصرفکننده آنلاین باشند، به این معنی که تعداد نامحدودی از مشتریان فردی اطلاعات به موقع، مرتبط و شخصیشده را دریافت میکنند.
چشمگیر. محتوایی که به صورت آنلاین به اشتراک می گذارید فرصتی برای نشان دادن تخصص و ایجاد شناخت برند است.
جذاب. بسیاری از روشهای بازاریابی آنلاین درونگرا هستند، به این معنی که با ایجاد محتوای قابل دسترس و جذاب، میتوانید مشتریان مناسب را جذب کنید، نه اینکه آنها را منفجر کنید و امیدوار باشید که به دست افرادی که به دنبال آن هستند برسد.
چگونه می توانم بازاریابی آنلاین را بهبود بخشم؟
هشت راه برای بهبود استراتژی بازاریابی آنلاین برای رشد کسب و کار:
- وب سایت خود را ایجاد و بهینه کنید.
- افزایش ترافیک وب سایت
- نظرات محصول
- یک محتوای قوی و حضور اجتماعی ایجاد کنید.
- از بازاریابی PPC استفاده کنید.
- یک استراتژی بازاریابی ایمیلی خوب ایجاد کنید.
- مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید.
- کسب و کار خود را گسترش دهید.
تبلیغات چگونه باعث بهبود فروش می شود؟
مشاوره تبلیغات در فضای مجازی می تواند با اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه و فعلی در مورد راه اندازی محصول جدید، پیشنهادات ویژه و بهبودها، فروش را افزایش دهد. به غیر از یادآوری کسب و کار شما به مشتریان فعلی، تبلیغات همچنین می تواند به ایجاد یا توسعه یک برند متمایز برای کسب و کار شما کمک کند.
شرکت آرامش گستران مینا
کسانی که خواهان کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه تبلیغات در فضای مجازی هستند می توانند با شماره تماس های ذکر شده در وب سایت آمینا گروپ تماس بگیرند تا بهترین مکان برای تبلیغات را به شما معرفی کند، این موضوع باعث رشد بیش از پیش شما شده و کسب درآمد شما را افزایش خواهد داد.
اطلاعات تماس
آدرس: خیابان میرداماد، خیابان نساء، خیابان سیفیه، نرسیده به اطلسی، پلاک۳۸ واحد۶
تلفن:
۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱
۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹
۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰
منبع: https://amina-group.com/
:: برچسبها:
مشاوره تبلیغات در فضای مجازی به صورت رایگان ,
هدف از انجام تبلیغات در فضای مجازی ,
مشاوره تبلیغات در فضای مجازی ,
,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5